Electric Castle, unul dintre cele mai premiate festivaluri din estul Europei, a găsit o nouă metodă ingenioasă de a atrage participanți. Organizatorii au pus în practică o campanie inedită, „TouristsGo.Ro. Ideea a plecat de la faptul că locuitorii din Barcelona au împânzit orașul cu mesaje prin care le cer turiștilor să plece, fiind cunoscut faptul că orașul catalan este suprapopulat de turiști, ceea ce afectează modul de viața al localnicilor.
“Turiști, plecați acasă”, „Dragi turiști, vă rugăm să plecați”, „Turismul ucide orașul” sunt câteva dintre mesajele pe care orice turist din Barcelona le poate vedea la tot pasul.
Organizatorii de la Electric Castle au profitat de reacția localnicilor din Barcelona și le oferă turiștilor o alternativă, prezentându-le atât festivalul din Cluj, dar și obiective turistice din Transilvania.
Sute de graffiti-uri din Barcelona, cu mesaje împortiva turiștilor, au fost adaptate și transformate în alternative atractive, prin direcționarea către ”TouristsGo.Ro”.
Citește și La ce preț ajunge cel mai ieftin Ferrari. Este din Lego, nu are motor și doar bogații lumii și-l …
”Electric Castle, alături de alte festivaluri majore din țară, a demonstrat, în ultimii ani, că este o sursă foarte importantă de turiști străini pentru România. Touristsgo.ro e doar un pas în plus pe care îl facem în efortul de a promova România ca o alternativă viabilă pentru cei ce caută evenimente de calitate, în destinații unice”, a precizat Tudor Costinas, director de comunicare la Electric Castle.
15% dintre participanții de la Electrc Castle provin din țări precum Marea Britanie, Germania, Spania sau Olanda, astfel încât festivalul este un vector important de promovare a României.