Pachetele turistice sunt realizate in functie de bugetul clientilor si dorintele lor, agentia avand parteneriat direct cu hotelurile si agentiilor locale din destinatiile pe care le promoveaza.
Clientii primesc dupa comanda o mapa in care se afla toate detaliile despre destinatie, de la prognoze meteo pe perioada respectiva si restaurante sau hoteluri bune, la sugestii privind imbracamintea adecvata in functie de tipul vacantei sau indicarea unor atractii mai putin cunoscute publicului larg.
Compania are pentru vara 2008 in oferta, pe langa destinatiile clasice (Grecia, Turcia,Tunisia, Spania sau Portugalia), destinatii europene mai putin promovate, ca Sardinia si Sicilia, Maldive, Mexic, Zanzibar sau Seychelles.
„In plus, aducem o noutate pe piata din Romania: Costa Rica, o tara din America Centrala care devine de la an la an o atractie extrem de interesanta pentru piata de turism europeana”, sustine Stoica.
„Bineinteles, pastram in continuare un focus special pe circuitele turistice in destinatiile noastre din America Latina, Asia , Africa si Oceania, dar propunem si tari europene pe care le consideram mai atractive, ca Irlanda, Scotia, Islanda sau Norvegia”, a declarat Sorin Stoica.
Cererea crescuta de vacante in destinatii exotice arata faptul ca tot mai multi romani renunta la vechile obiceiuri turistice si sunt dispusi sa paraseasca Europa in vacanta de vara si sa profite de perioada mai lunga pentru a avea timp sa viziteze tari sau regiuni. Cererile pentru vacante in Indochina, Australia, America Latina si Africa sunt destul de numeroase in aceasta perioada.
Eturia a fost infiintata in octombrie 2007 si apartine sotilor Daniela si Sorin Stoica, fosti proprietari ai grupului Dasimpex (retailer GSM).