Acestea ofera servicii de turism precum cazari, vacante interne si internationale, bilete de avion si autocar, asigurari de calatorie si inchiriei de autoturisme.
Agentiile deschise anul acesta raman consecvente conceptului de Travel Hypermarket, astfel incat ofertele de turism cuprind produsele mai multor turoperatori romani si straini.
Decizia de extindere a retelei Eurolines vine pe fondul unei tendinte de crestere de 30% a vanzarilor inregistrate in agentii in primele trei luni din 2011, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Nivelul actual al incasarilor a fost influentat de majorarea cu 24% a vanzarilor de bilete de autocar si de cresterea vanzarilor pentru produselor touroperatorilor germani, precum TUI, Dertour, FII si Neckerman. 1 din 4 pachete de turism vandute in reteaua Eurolines provine din portofoliul touroperatorilor internationali, precum cei mentionati mai sus.
Din grupul Eurolines fac parte companiile Touring Europabus Romania, Nova Travel, Rombus Transport, Touring Rent Auto.