Touring Europabus
Romania a avut in T1 2014 o crestere de 48% a cifrei de afaceri fata
de T1 2013, ajungand pana la nivelul de 77 milioane de lei.
Principalele
linii de business ale Touring Europabus Romania care au inregistrat
cele mai importante cresteri in perioada ianuarie – martie 2014,
comparativ cu aceeasi perioada a anului 2013, sunt:
• +65% pentru vanzarea de pachete turistice distribuite
prin reteaua de agentii TUI TravelCenter si Eurolines;
• +33% la biletele de avion;
• +31% la activitatea de transport international cu
autocarul operat sub brandul Eurolines.
Cresterea accentuata a
vanzarilor de pachete turistice in T1 2014 are la baza diversificarea
ofertei, introducerea de noi destinatii in portofoliu, majorarea
cererii pentru pachetele early booking si pentru destinatiile
exotice,dezvoltarea retelei de distributie.
In ultimul an, au
fost deschise 16 noi birouri de vanzari si, in acest moment, cu un
numar de 78 de puncte de lucru, Touring Europabus Romania detine cea
mai extinsa retea de agentii din Romania.
Si celelalte
companii membre ale grupului au inregistrat majorari importante ale
cifrei de afaceri in primul trimestru.
Nova Travel, tour
operatorul grupului, a avut o crestere a cifrei de afaceri de 25% in
T 1 2014 comparativ cu T1 2013, pana la nivelul de 6,5 milioane lei.
Compania a marit in acest an numarul curselor charter marca TUI,
introducand noi destinatii in portofoliul sau, respectiv catre Spania
(insulele Mallorca si Tenerife) si Grecia (Santorini, Zakynthos si
Mykonos). In varf de sezon, Nova Travel va opera pana la 16 curse
charter pe saptamana catre destinatii din Turcia, Grecia si
Spania.
Danubius Travel, tour operatorul grupului Eurolines
specializat pe incoming (turisti straini care calatoresc in Romania)
si business travel, a inregistrat o crestere de aproximativ 25% a
cifrei de afaceri in anul T 1 2014, comparativ cu T1 2013, ajungand
la aproximativ 6,8 milioane de lei. Numarul de turisti straini care
vor veni in Romania prin intermediul Danubius Travel va creste cu 55%
in acest an, ajungand la aproximativ 100.000 de persoane.
„Vom
continua sa ne concentram pe cresterea business-ului in mediul online
si pe dezvoltarea permanenta a tehnologiei, pe imbunatatirea
serviciilor de vanzare si post-vanzare. Rezultatele din primul
trimestru al acestui an ne confirma faptul ca obiectivul de crestere
cu minim 20% a cifrei de afaceri a grupului Eurolines Romania in 2014
este realist”, declara Dragos Anastasiu (foto), presedintele Eurolines
Romania.
Din grupul Eurolines fac parte 20 de companii din
Romania, Germania si Republica Moldova. Anul trecut, grupul Eurolines
Romania a avut o cifra de afaceri de 330 milioane de lei, cu 30% mai
mult fata de nivelul din 2012.
Citeste si Noi tendinte in turism: Kenya costa cat Turcia, Marea Neagra bate Mediterana