Desi include in catalog aproape exclusiv pachete turistice pe litoralul romanesc, TUI a asociat prezentarea destinatiei turistice Romania cu Dracula. Catalogul incepe cu fotografie unei papusi de lemn care il reprezinta pe Dracula, se pare cea mai importanta „traditie” romaneasca in ochii turistilor straini.
De altfel, primul pachet turistic din Romania care apare in catalogul TUI este un circuit, promovat sub umbrela Dracula, cu plecare din Mamaia, prin care turistii viziteaza pe parcursul mai multor zile, printre altele Sinaia, Bran, Brasov, Cozia sau Curtea de Arges. Pretul este de 529 euro.
Cele mai multe pachete turistice sunt insa cu cazare in Mamaia.
Pe litoral, pachetele turistice costa intre circa 400 si 540 euro. TUI a ales hoteluri de 3 si 4 stele de pe litoralul romanesc pentru a le promova germanilor. Printre hotelurile din Mamaia care vor primi turisti germani anul acesta se numara Golden Tulip, Modern, Dorna sau Riviera Beach.
Nemtii de la TUI au preferat hotelurile cu piscina, imagine recurenta in catalog.
Catalogul TUI a fost remis DailyBusiness.ro de catre MerlinX, primul Leisure IBE (Internet booking engine pentru vacante de tip B2B) din Romania.