Pe intreg anul 2008 se estimeaza o cifra de afaceri de circa 45 mil. euro.
In primele 6 luni din 2007, agentia a inregistrat afaceri in valoare de peste 55 mil. lei (circa 15 mil. euro).
Din totalul cifrei de afaceri, vanzarea pachetelor turistice pe destinatiile interne au reprezentat 25% in S1 2007 (circa 13 mil. lei), iar in primele 6 luni din 2008, 23% din cifra de afaceri (circa 16 mil. lei).
De asemenea, pachetele externe, care au reprezentat in S1 din 2007 22% din vanzari (circa 12 mil. lei), au ajuns la 26% in primul semestru din 2008 (peste 18 mil. lei).
Totodata, pachetele corporate au reprezentat 32% in primul semestru din 2007 (reprezentand 18 mil. lei), comparativ cu 36,6%, in primele 6 luni din acest an (peste 25 mil.lei).
Restul cifrei de afaceri reprezinta vanzarea de bilete de avion, a adaugat Muresan.