Cea mai mare crestere a volumului de
vanzari, in primul semestru, a fost consemnata pe destinatiile
interne. Astfel, cifra de afaceri pe acest segment a atins
valoarea de 4,5 milioane de euro, cu 21% mai mult fata de acelasi
interval al anului 2012.
Litoralul romanesc a fost fost lider
detasat in preferintele romanilor. Vanzarile de vacante in statiunile
de la malul Marii Negre, in special in statiunea Mamaia, au ajuns, in
primele sase luni ale anului, la circa 4,11 milioane de euro, in
crestere cu 23%, fata de primele sase luni din 2012.
Vanzarile
pe destinatii externe au atins, in intervalul ianuarie-iunie, pragul
de 5,9 milioane de euro, cele mai cautate tari fiind Turcia, Grecia
si Bulgaria.
In primele sase luni ale anului 2013,
romanii au cumparat vacante in Turcia de 1,48 milioane de euro, in
Grecia de 1,37 milioane de euro, iar in Bulgaria de 712.000 de
euro.
In ceea ce priveste destinatiile exotice, Eximtur a
vandut, in primul semestru, vacante in Bahamas, Tanzania, Panama,
Andora, Insulele Capului Verde.
In intervalul ianuarie-iunie
2013, compania a vandut servicii de calatorie pentru 98.000 de
clienti, cu circa 3.000 de clienti mai mult decat anul
trecut.
Activitatea de business travel a generat pentru
Eximtur, in primul semestru, o cifra de afaceri de 9,5 milioane de
euro.
Evenimentele din zona corporate travel pentru care
compania inregistreaza cel mai des solicitari sunt cele de tip
training, team building, seminarii, cele de tip boardmeeting – cu
servicii exclusiviste, precum si programe motivationale de tip
incentive, desfasurate in destinatii de lux din
strainatate.
Eximtur are in prezent 132 de angajati,
dintre care 31 sunt agenti acreditati IATA. Compania este partener in
Romania al unor importanti turoperatori europeni – World of
TUI, Neckermann, Thomas Cook, Dertour, Meier`s, ADAC,
ITS.
Eximtur are 26 de agentii de calatorii la nivel national,
dintre care 14 proprii si 12 in franciza.
Vezi si rezultatele financiare ale Happy Tour pe anul trecut.