Aceasta divizie a inregistrat anul trecut venituri de circa 1,6 mil. euro.
„In lipsa distribuitorilor, discutam direct cu hotelurilor, mai ales ca pe partea de HoReCa nevoile sunt urgente”, mai spune Vasilescu, care a precizat ca acum negocieaza cu 4-5 posibili parteneri.
Compania isi vindea produsele importate sau realizate chiar de fabrica Yalco din Grecia doar prin distribuitori. In prezent, compania lucreaza cu 12 distribuitori.
Anul trecut, numarul mic de noi deschideri de hoteluri a afectat afacerile din aceasta zona, insa Vasilescu spune ca anul acesta pe piata au inceput sa fie receptate semnale pozitive mai multe lanturi hoteliere internationale anuntand deschideri.
In plus, hotelierii care au deja unitati deschise sunt mult mai atenti cu achizitiile si prefera sa nu schimbe dotarile, ci doar sa mai achizitioneze ceea ce este necesar.
„In anii precendenti, cand veneam cu un nou produs, care avea un design nou, hotelierii reactionau mult mai rapid si se hotarau sa isi schimbe dotarile. Acum nu mai exista aceasta deschidere, sunt mai orientati spre a economisi”, explica Vasilescu.
Printre furnizorii de dotari pentru HoReCa se numara firme ca Top K, Line Group sau Lancom Distribution.