FlyNova si-a inceput activitatea in Romania la sfarsitul lunii martie.
In aceasta perioada, tur-operatorul a avut 2.500 de clienti.
Pachetele FlyNova sunt revandute de peste 140 de agentii de turism din Bucuresti si alte orase.
Anterior, reprezentantii companiei au declarat ca asteapta vanzari de 10 milioane de euro pentru destinatiile promovate in primul an de functionare pe piata din Romania, spre Grecia, Tunisia si Turcia.
Reprezentantii companiei se asteapta la 20.000 de clienti pentru aceste destinatii, in 2008, precum si o dublare a cifrei de afaceri, la 20 milioane de euro in 2009.
Recent, tur-operatorul a lansat un nou pachet, denumit „weekend in Antalya”.
„Aceasta oferta este destinata in special clientilor care din diverse motive, nu isi pot permite sa plece in vacanta mai mult de cateva zile si care nu au la dispozitie decat varianta unei mini-vacante la Marea Neagra”, declara Raimondas Useckas, director executiv FlyNova.
El a precizat ca mizeaza pe tarife mai mici decat cele de pe litoralul romanesc.
Pe litoralul romanesc numai cazarea la un hotel de 5 stele poate costa in aceasta perioada peste 500 euro/persoana pe 3 nopti, in timp ce un pachet de acest tip cu cazare 3 nopti au tarife de pornire de 251 euro/persoana la hotel de doua stele cu demipensiune si de 399 euro/persoana in hotel de 5 stele in regim all inclusive.
NovaTuras si-a inceput activitatea in decembrie 1999 in Lituania si s-a extins ulterior in Letonia si Estonia.
In 2007 a inregistrat un numar de aproximativ 180.000 de turisti, cu circa 63% mai mare fata de anul precedent si o cifra de afaceri de 111,4 milioane euro.
In 2008, NovaTuras preconizeaza un numar de peste 265.000 de clienti la nivelul grupului. Marca NovaTuras in pietele din afara Lituaniei este „Novatours”.