Gradul de ocupare al hotelului Pullman din Capitala a fost in ianuarie 2009 cu 30% mai mic fata de aceeasi luna a anului trecut, diminuarea numarului clientilor fiind cauzata de criza financiara globala, a declarat luni directorul de marketing al hotelului, Alain D’Addio.
„In ciuda scaderii importante a circulatiei hoteliere, speram ca odata cu venirea lunilor de primavara, sa creasca si numarul clientilor, asa cum s-a intamplat si in anii trecuti. Gradul de ocupare in 2008 a fost de 70%, iar anul acesta estimam ca va atinge 68%”, a spus reprezentantul Pullman, citat de NewsIn.
Grupul hotelier francez Accor a rebranduit recent hotelul Sofitel, devenind astfel Pullman.
In ce priveste investitiile, D’Addio a mentionat ca pana la sfarsitul anului 2009, hotelul va deschide un nou restaurant, iar centrul de conferinte World Trade Center va fi renovat.
Accor este unul dintre cele mai importante grupuri hoteliere la nivel mondial, opereaza in aproximativ 100 de tari si are in jur de 150.000 angajati. Printre brandurile grupului francez se numara Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis, All Seasons, Etap Hotel, Formule 1 si Motel 6.