Reprezentantii companiei au anuntat marti cresterea venitului net pe trimestrul trei cu 31,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Cresterea rezultatelor companiei Hilton Hotels Corp. care a achizitionat, in februarie, lantul international de hoteluri al companiei omonime britanice, Hilton Group, a avut loc pe baza cererii ridicate din principalele piete ca Boston, Chicago si New York.
Filiala Hilton din California, Beverly Hills, care administreaza marci de tipul Hampton Inn si Embassy Suites, a raportat dublarea veniturilor trimestriale, la nivelul de 2,2 miliarde de dolari.
Unul dintre analistii de la Deutsche Bank, Bill Lerner, a declarat ca au fost obtinute rezultate favorabile si in afara teritoriului SUA. „Renovarea continua a influentat marjele operationale in SUA, dar au fost obtinute rezultate favorabile si in afara teritoriului SUA”, a spus Lerner.
Hilton si alti operatori hotelieri din Statele Unite au beneficiat de pe urma cererii puternice si a cresterii limitate a serviciilor furnizate, care au permis cresterea pretului camerelor, dar analistii economici afirma ca ciclul a fost incheiat.
Venitul pentru o camera disponibila, pe trimestrul al treilea, care reprezinta un indicator-cheie de performanta in domeniul hotelier, a crescut cu 9,8%, comparativ cu cel inregistrat la alte lanturi hoteliere, in aceeasi perioada.
Pentru intreg anul 2006, compania Hilton a anuntat ca estimeaza o crestere a venitului de aproximativ 9%, din intreaga activitate hoteliera, inclusiv cea de pe piata nord-americana.
Hilton Hotels Corp. opereaza o retea de 2.700 de hoteluri in mai mult de 70 de tari, iar intr-un numar de peste 80 de tari exista 450 de hoteluri Hilton.