Prin urmare, hotelierii pun cea mai mare valoare pe oaspetii care isi platesc factura si care nu sustrag obiecte din hotel.
Aproximativ 100% din participantii la sondaj din domeniul hotelier au votat aici cu „foarte important” sau „important”.
Cu un procentaj de peste 95% se afla pe locul al doilea increderea, de exemplu nu se fac anulari in ultimul moment sau respectarea perioadelor de check-in si check-out din partea oaspetelui hotelier.
Cea de-a treia calitate ca importanta a oaspetilor o reprezinta amabilitatea oaspetelui fata de propriul personal. Peste opt din zece manageri de hotel sunt de aceeasi parere, conform sondajului.
Pe de cealalta parte, se acorda in mod evident mai putina importanta calitatilor oaspetelui precum curatenie si generozitate, care in mod normal sunt considerate ca fiind deosebit de importante.
In timp ce 80% dintre hotelieri considera curatenia ca fiind „foarte importanta” si „importanta” si spera astfel la o camera predata in stare curata, asteptarile in privinta generozitatii oaspetelui nu sunt asa de mari. Numai aproximativ pentru fiecare al cincilea hotelier este important bacsisul.
In cadrul studiului, hotelierii au evaluat calitatile oaspetelui mentionate mai sus cu calificativele „foarte important”, „important”, „neutru”, „mai putin important” si „neimportant”. La sondaj au participat peste 700 de hotelieri.