„Suntem ingrijorati cu privire la insuccesul pe care il poate avea Romania ca destinatie pentru turistii straini in conditiile in care nu se bucura de cea mai buna imagine, iar concurenta in zona este acerba si exista suficiente alternative la Romania, unde nu sunt rezolvate toate problemele legate de infrastructura, modernizare hoteluri, pregatire personal si calitatea serviciilor”, a explicat Andrei.
Agentiile de turism care fac incoming vor inregistra, in 2007, pierderi cuprinse intre 10 si 15%, ca urmare a scaderii euro, iar razboiul pierderilor se da intre hotelieri si agentiile de turism, a precizat Julian Andrei, pentru DailyBusiness.
„Prin aceasta crestere artificiala de preturi, Romania va iesi din piata, pentru ca turistii straini nu vor intelege aceste cresteri ale preturilor in conditiile in care Romania din 2008 este aceeasi cu Romania din 2007, asa ca probabil incomingul va scadea”, a adaugat Andrei.
O solutie ar fi aplicarea cotei zero TVA pentru incoming, explica Andrei.