Hotelul se intinde pe o suprafata de 2.202 metri patrati construiti, este clasat la 3 stele si dispune de 26 de camere si o capacitate de 48 de persoane. Reprezentantii companiei nu au precizat valoarea investitiei.
De asemenea, la parterul hotelului se afla o agentie de turism.
Oficialii EuroMetropola au precizat ca hotelul va fi supus unui proces de rebranding daca viitorul cumparator va dori acest lucru.
„Un calcul simplu ne arata ca la un grad de ocupare de circa 70%, hotelul poate genera doar din cazare venituri de peste 550.000 euro/an (ajungand la circa 650.000 euro, pentru un grad de ocupare de 80%)”, a spus Monica Marin, partner manager la compania imobiliara EuroMetropola.
„Randamentul investitiei poate atinge 8-10% pe an, daca luam in considerare si veniturile din activitatile conexe, cum ar fi organizarea de evenimente”, a adaugat Monica Marin.
Hotelul inca nu a fost deschis oficial, aceasta urmand sa aiba loc in perioada urmatoare, insa functioneaza din martie anul acesta, potrivit reprezentantilor EuroMetropola.
Tariful de cazare pe noapte variaza intre 70 si 120 euro, in functie de camera.
Constructia hotelului a inceput in anul 2005 si a fost finalizata la inceputul anului 2007.