Ei au subliniat ca evenimentele care au loc in oras sunt insuficient promovate, fapt care are influente puternic negative in ceea ce priveste rata de ocupare a hotelurilor.
Primaria Generala si ANAT vor incerca sa mareasca rata de ocupare a hotelurilor prin infiintarea unui centru de promovare turistica a orasului, care va incepe sa functioneze la finalul anului, si va fi organizat sub forma de parteneriat public-privat.
Centrul de promovare turistica va fi amplasat initial pe Calea Victoriei, pe locul fostului restaurant Simplon, spatiul fiind concesionat de Primaria Generala. Ulterior, sediul ar urma sa fie mutat in Piata Revolutiei.
„Acest centru de promovare turistica va functiona ca o companie obisnuita, vom face un business plan, vom face descrierea posturilor si angajatii vor fi platiti din capitalul social al partilor implicate”, a declarat, pentru DailyBusiness, Dragos Anastasiu, presedintele ANAT.
Oficialii ANAT nu au decis inca la cat se va ridica valoarea investitiei.
Primarul general Adriean Videanu s-a aratat nemultumit de situatia in care se afla hotelurile din Bucuresti in momentul de fata, specificand ca veniturile din turism ale capitalei sunt aproape nule.