Compania aeriana a trebuit sa anuleze 68 de zboruri joi, 72 vineri, 67 de zboruri sambata si inca 37 duminica, din cauza sistemului de preluare a bagajelor care nu a functionat dupa deschiderea de joi a Terminalului 5.
Inaugurarea terminalului s-a dovedit a fi nerentabila pentru British Airways, care spera ca noua cladire sa fie raspunsul numeroaselor critici venite ca urmare a suprasolicitarilor de pe aeroportul principal din Londra.
De la inaugurare, un total de 225.000 bagaje au trecut cu succes prin noul terminal. De la inaugurare si pana la sfarsitul acestui weekend, au fost anulate 243 de zboruri, dintr-un total de 1.320, potrivit unui purtator de cuvant al British Airways.
Compania aeriana va continua sa incheie a doua faza a transferarii catre noul terminal de la Terminalul 4 de pe Heathrow la sfarsitul lunii aprilie. Pana atunci, BA planuieste sa transfere peste 90% din operatiunile de pe Heathrow catre noul terminal.
Compania aeriana va trebui sa suporte cheltuielile catre pasagerii care au fost nevoiti sa isi petreaca noptile la hotel, a declarat Willie Walsh, directorul executiv al British Airways.
Terminalul 5, cel mai mare spatiu de imbarcare din Marea Britanie, echivaland cu suprafata a 50 de terenuri de fotbal, a fost construit in vederea solutionarii intarzierilor regulate de pe aeroportul Heathrow.