Un sondaj recent, efectuat de furnizorul de solutii pentru industria
hoteliera TravelClick.com, arata ca hotelierii din intreaga lume sunt dispusi
sa investeasca mai mult in optimizarea site-urilor pentru dispozitive mobile,
dar si alte initiative de marketing.
Potrivit sondajului, 50% din hotelurile din intreaga lume au in plan sa
investeasca mai mult in site-uri si marketing pentru dispozitivele mobile.
Per
total, 43% din hoteluri au in plan sa isi creasca integral bugetele de
marketing pentru 2012.
34% dintre hotelieri au in plan sa mentina bugetele la acelasi nivel anul
viitor si doar 3% se asteapta sa scada cheltuielile cu marketing-ul.
“Conform unui studiu al Nielsen,
smartphone-urile reprezinta 40% din piata telefoanelor mobile din Europa de Vest
si 38% din piata din SUA. Avand in vedere aceste cifre este esential ca
hotelierii sa isi optimizeze site-urile pentru mobile pentru ca astfel sa isi
creasca numarul de rezervari directe ale turistilor care fac rezervarile
folosindu-si telefoanele mobile”, spune Jason Ewell, senior vice-president pe
e-commerce in cadrul TravelClick, in cadrul sumarului rezultatelor studiului.
In cadrul aceluiasi sondaj, 50% din hotelieri spun ca au in plan sa isi
creasca numarul de angajati, in timp ce 45,3% spun ca vor mentine forta de
munca la acelasi nivel. Din cei care au in plan sa isi creasca numarul de
angajati, cei mai multi, 30%, vor sa angajeze oameni in special pentru zona de
social media.