Industria hoteliera a marcat anul trecut cea mai puternica revenire din istorie, datorita cresterii calatoriilor in interes de afaceri si turismului, a spus Andrew Cosslett, CEO-ul InterContinental, potrivit sursei citate.
Veniturile pe camera ale grupului hotelier au crescut cu 25,8% per ansamblu in China, in timp ce in Shanghai au sporit cu 56%, datorita Expozitiei Internationale gazduite de marele oras vara trecuta.
InterContinental planuieste sa-si majoreze numarul de camere din China, prin lansarea unui nou brand hotelier, ce va fi pozitionat intre Crowne Plaza si marca de lux a grupului.
Acesta a deschis 24 de hoteluri in 17 orase anul trecut si intentioneaza sa-si dubleze operatiunile din China, India si Orientul Mijlociu, in urmatorii 5 ani.
La nivel global, grupul intentioneaza sa inchida 40 de hoteluri Crowne Plaza mai vechis sa sa deschida alte 100 hoteluri noi.
Grupul este prezent si pe piata locala, unde opereaza hotelul cu acelasi nume din centrul Capitalei.