Campania va fi orientata catre Anglia, SUA si Europa si se va concentra pe promovarea zonelor rurale ale tarii si a punctelor de atractie din orase.
Vor fi alcatuite pachete turistice in jurul unor teme precum specialitatile culinare, muzica, literatura, arta si viata la castel.
Noile actiuni in favoarea dezvoltarii turismului incearca sa profite de expunerea creata in ultima perioada de evenimente sportive precum Cupa de Golf, organizata anul trecut in Irlanda, Cupa Mondiala de Rugby sau Campionatul Mondial de Raliu din noiembrie.
Potrivit reprezentantilor ministerelor culturii, sportului si turismului, acest an a fost unul de departe mai bun decat in trecut pentru industria turismului, dar aceasta crestere trebuie sustinuta prin promovare, intrucat competitia pe piata internationala a turismului este tot mai puternica.
Irlnada desfasoara de asemenea in aceasta perioada o campanie de promovare in China. Oficialii organizatiei Mondiale a Turismului estimeaza ca pana in 2020, China va fi furnizorul cel mai mare de turisti al lumii.