Bugetul acordat de oficialitatile Las Vegas-ului pentru publicitate a fost de aproape trei ori mai mare decat al urmatorului teritoriu sub administratie americana din top, Puerto Rico, care a acordat promovarii turismului 18,67 mil. dolari (13,7 mil. euro).
Las Vegas a condus topul si in 2005 cand a acordat promovarii turistice a orasului din desert 47 mil. dolari (34,4 mil. euro). Ocupantul locului doi din 2005, Texas, a micsorat anul trecut bugetul de promovare turistica cu peste 30%, fiind devansat in 2006 de Puerto Rico.
Bugetul de publicitate acordat de oficialitatile Texas-ului a scazut astfel de la 22, 6 mil. dolari (16,5 mil. euro) in 2005 la 15, 8 mil. dolari (11,5 mil. euro) in 2006.
Florida s-a situat pe locul 4 cu un buget de 15, 1 mil. dolari (11 mil. euro), iar pe 5 s-a situat Tennessee, cu 10,7 mil. dolari (7,8 mil. euro), o crestere de 248,6% fata de 2005, cand bugetul de promovare turistica a orasului a fost de 3 mil. dolari (2,2 mil. euro).
Michigan si-a marit de asemenea bugetul cu aproape 300%, de la 1,3 mil. dolari (950.000 euro) in 2005 la peste 5,5 mil. dolari (4 mil. euro) anul trecut, ceea ce a plasat statul american pe pozitia 23 in clasamentul efectuat de Nielsen Monitor-Plus.
Cea mai mare crestere a inregistrat-o California, care si-a marit bugetul de publicitate cu 672,5% pana la 8,2 mil. dolari (6 mil. euro), de la putin peste 1 mil. dolari (733.000 euro) in 2005.