Un studiu recent al J. D. Power and Associates, companie de studii de piata americana, a aratat cum clientii tuturor categoriilor de hoteluri pun problema zgomotului pe locul 1, inaintea calitatii serviciilor, a aspectului si a igienei camerelor, sau a posibilitatii de acces la internet.
Acestia sunt foarte neplacut surprinsi cand intr-un hotel de renume, care ofera cele mai diversificate servicii, aud toate miscarile persoanelor din camerele vecine.
Este o problema mai putin vizibila in cazul hotelurilor de lux. Totusi, aceasta problema intervine mai ales cand hotelurile construite cu multi ani urma intra in renovari.
„Exista cazuri cand unele hoteluri fac greseala de a nu anunta clientii ca au loc renovari, care implica lucrari zgomotoase, iar acei clienti ar putea fi pierduti pentru totdeauna, daca sederea lor la hotel va fi insotita de sunetele peretilor daramati intr-o aripa vecina”, explica reprezentantii „Leading Hotels of the World”, o asociatie in care sunt implicate mai mult de 430 de hoteluri de lux din lume.
Mai sunt insa si constructori ai unor lanturi de hoteluri, precum Four Seasons, care intotdeauna au luat in considerare acusticul, folosind ferestre izolatoare fonic, captusind peretii si chiar folosind covoare groase, iar acum tot mai multe persoane se indreapta spre aceste marci.
Acoustiblok este una din companiile care ofera diverse solutii pentru izolare fonica hotelurilor. Pana acum, hotelurile Trump Tower din Chicago si Las Vegas, dar si un Intercontinental in constructie, din Pakistan, au beneficiat de serviciile firmei, iar compania are deja alte cereri din partea unor proprietari de hoteluri.