Stefan Versemann, director general Lufthansa Romania si Moldova, a declarat ca in ciuda unor estimari privind scaderea gradului de ocupare la business class, in ansamblu, gradul de ocupare nu va scadea.
„In 2009 vom majora cu 14% capacitatea de locuri oferite pe piata romaneasca, datorita cresterii cererii de pe piata”, a spus Versemann.
„Se estimeaza o scadere a clientilor de business, pe fondul actualului context economic, dar noi vom compensa cu clientii care vin in Romania pentru scopuri turistice. Cifrele ne arata ca in februarie 2009 si februarie 2008, gradul de ocupare al locurilor este acelasi, ceea ce inseamna ca am reusit sa vindem ceea ce am introdus ca noutate”, a adaugat reprezentantul Lufthansa.
Acesta a precizat ca zborurile din Bucuresti si Cluj-Napoca sunt destinate in special clientilor business, cele din Sibiu au mai mult un profil turistic, iar cele din Timisoara au un caracter mixt, business si turism.
Din 28 martie, linia aeriana germana va introduce o a doua cursa pe ruta Cluj-Napoca – Munchen, cu o capacitate de 70 de locuri, ceea ce va creste numarul zborurilor din Romania la 114.