In al doilea trimestru din acest an, compania afisase un profit net de 119 milioane de dolari.
Castigul pe trimestrul trei a fost sub estimarile analistilor chestionati de Bloomberg, care se asteptau la un profit net de 23 centi pe actiune.
Revenirea calatoriilor de afaceri si de agrement a ajutat industria din SUA sa se recupereze dupa recesiunea de anul trecut, cand rata de ocupare a fost la cel mai mic nivel din ultimii 30 de ani. Rata de ocupare a hotelurilor de pe primele 25 de piete din SUA a urcat in august la 65%, dupa ce in aceeasi luna a anului trecut a fost de 61%.
Veniturile companiei au urcat cu 7,2% in al treilea trimestru, pana la 2,65 miliarde de dolari.
Marriott, cel mai mare lant hotelier din SUA, se asteapta ca in al patrulea trimestru din acest an sa afiseze un castig de 33 – 36 centi pe actiune, in timp ce analistii au estimat un profit de 37 centi pe actiune.
Pentru intregul an, Marriott previzioneaza un profit de 1,09 – 1,12 dolari pe actiune, de asemenea, sub estimarea analistilor de 1,13 centi pe actiune.
Compania planuieste sa-si creasca portofoliul cu 30.000 de camere in acest an si cu 25.000 – 30.000 in 2011.