Sanda considera ca numarul turistilor care vor apela la Marshal Turism in acest an va trece de 30.000, incluzandu-i si pe cei care vor cumpara pachete turistice pentru sarbatorile de iarna, relateaza NewsIn.
Potrivit consultantului, cele mai cautate destinatii in acest an sunt Palma de Mallorca, Tenerife (Spania), Rodos (Grecia) si Antalya (Turcia).
Desi au fost destui turisti care s-au declarat nemultumiti de serviciile din Bulgaria, litoralul bulgar va continua sa fie vizitat de romani, potrivit reprezentantilor Marshal.
„Hotelierii bulgari nu se asteptau la un numar atat de mare de turisti romani, iar serviciile au scazut pentru ca nu este simplu ca in loc de 1.000 de turisti, sa servesti 20.000”, a precizat Denisa Maria Sanda.
Anul trecut, Marshal Turism a realizat o cifra de afaceri de 21 milioane euro, cu 26% mai mult decat in 2005, insa profitul a scazut, de la 1,5 milioane euro in 2005, la 300.000 de euro anul trecut, diminuare explicata prin volumul mare de investitii facute de companie.