Contractul se va derula pe o perioada de 9 sapamani, la
finalul carora compania selectata va oferi Ministerului Dezvoltarii Regionale si
Turismului un Studiu de marketing – plan de marketing pentru Bucuresti, format
din doua produse:
Planul strategic – defineste strategiile generale de marketing, strategia
de pozitionare, portofoliul de produse, publicul tinta, pietele geografice,
distributia si modul de comunicare;
Planuri operationale – pentru
produsele turistice cele mai importante oferite de municipiul Bucuresti ca
destinatie turistica, precum si un plan operational integrat.
Planurile vor
specifica modul de implementare a programelor, vor include manuale detaliate de
executie si vor descrie structura, precum si sistemul participativ de operare a
planurilor.
MDRT va pune la dispozitia consortiului Masterplanul national
pemtru turism 2007-2026, rezultatele cercetarilor si rapoartelor efectuate
pentru realizarea brandului national de turism si alte informatii necesare
fundamentarii planului de marketing. El va lua in considerare liniile
strategice mentionate in masterplanul de turism si va stabili obiectivele,strategiile
si tacticile de marketing de urmat in diferite piete-sursa, in vederea cresterii
in mod substantial a numarului de sosiri de turisti in capitala.
Consortiul a fost selectat pentru realizarea planului de marketing al
municipiului Bucuresti in urma unei proceduri de achizitie publica (cerere de
oferta), in cadrul careia a fost singurul ofertant. Valoarea contractului este
de 101.952 euro inclusiv TVA. Finantarea este asigurata din
fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5,
operatiunea Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica
prin definirea si promovarea brandului turistic national.