Valoarea totala estimata pe o perioada de 3 ani
este de 759.000 euro fara TVA din fonduri europene nerambursabile – Programul
Operational Regional – Axa Prioritara 5.
operatorilor economici se va face in doua etape. Prima etapa
va fi una de depunere a candidaturilor si de selectare a candidatilor calificati,
prin aplicarea criteriilor de selectie prevazute in documentatia de atribuire, in
care vor fi selectati minimum cinci candidati.
Cea de-a doua etapa va fi una de evaluare din punct de
vedere financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidatii selectati in
prima etapa.
Criteriul de atribuire ales pentru cea de-a doua etapa este pretul cel mai scazut, dupa ce in prima etapa s-au avut in vedere
criteriile de selectie tehnico- profesionale. Ofertantii trebuie sa faca dovada
unei experiente similare, prin depunerea unui proiect de marketing a carui
valoare sa fie egala sau mai mare de 10 milioane de euro. Compania va pune la
dispozitia MDRT un manager delegat si o echipa cu experienta in proiecte de
marketing.
Compania selectata in urma licitatiei va crea, dezvolta si
implementa planurile anualede marketing
pentru brandul de turism al Romaniei si pentru produsele de turism
identificate. Totodata, echipa va coordona derularea tuturor proiectelor de
publicitate, din momentul organizarii licitatiilor de selectie pana in momentul
incheierii proiectelor respective.
Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in
Sistemul Electronic de Achizitii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.