Valoarea estimata a achizitiei este de 2 milioane de euro (fara TVA), iar procedura de atribuire este licitatia dechisa.
Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”.
Firmele participante la licitatie trebuie sa ofere solutii pentru realizarea diferitelor tipuri de evenimente cum ar fi: masa rotunda, workshop, gale, seri romanesti, evenimente de tipul road – show, conferinte, congrese, seminarii, burse si forum-uri de turism, expozitii foto, alte tipuri de evenimente (culturale, gastronomice, de imagine cu rol in cresterea circulatiei turistice in Romania sau cu impact in cresterea notorietatii Romaniei ca destinatie turistica), fiecare dintre acestea avand cerinte specifice.
Firma cistigatoare va amenaja spatiile pentru desfasurarea evenimentelor, va realiza obiectele promotionale, va asigura intrega logistica a evenimentelor, transportul, serviciul de catering precum si serviciile hoteliere, se arata intr-un comunicat al MDRT.
Durata contractului de achizitie publica este de 1 an calendaristic de la data semnarii de catre ambele parti.
Criteriul utilizat in stabilirea ofertei castigatoare este cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic.
Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.