Prin aceasta licitatie, institutia vrea sa achizitioneze servicii de publicitate media pentru o noua campanie, care se va derula timp de 20 de zile, incepand din 2 decembrie.
Ministerul va achizitiona spatiu publicitar pentru difuzarea a doua spoturi de 30 de secunde pe tema ofertei turistice a Romaniei (iarna si Craciun in Maramures) pe primele doua canale TV generaliste si pe primul canal de televiziune de stiri, selectate in functie de audienta lunii septembrie.
Bugetul va fi impartit intre prima televiziune generalista – 45%, a doua televiziune generalista – 35% si prima televiziune de stiri – 20%.
Ministerul asteapta oferte pana la 19 noiembrie.
Prin aceasta campanie, institutia urmareste sa obtina o crestere a gradului de informare a publicului asupra potentialului turistic al Romaniei si cresterea numarului de turisti romani care isi petrec vacantele de iarna in tara.
La sfarsitul lunii iulie, Ministerul Turismului anunta ca Best Advertising&Consult si Optimedia au castigat licitatia pentru o alta campanie „Turist in Romania”, cu o oferta de 3,61 mil. lei, fara TVA, spoturile urmand sa fie difuzate pe trei posturi de televiziune.
Prin aceasta campanie sunt difuzate spoturi cu o durata de 30 de secunde pe primul post de televiziune generalista si pe primele doua canale tv de stiri, selectate in functie de audienta, mentiona institutia, care preciza ca actiunea se va derula in perioada august-decembrie 2009.