„Azi au depus ofertele cei trei finalisti. Urmeaza sa le analizam si abia dupa aceea vom lua o decizie finala. Nu stim exact cat va dura, insa fiecare oferta in parte va fi analizata”, au declarat reprezentantii Ministerului.
Firmele care au intrat in cursa finala pentru contractul de realizare a brandului turistic de tara sunt agentia locala de branding Brandient in asociere cu agentia internationala de consultanta de brand Saffron si cu compania de cercetare Acacia, agentia de publicitate TBWA Bucuresti in parteneriat cu compania de cercetare de piata Gfk Romania, agentia spaniola de consultanta in turism THR (Turismo, Hoteleria y Recreacion) in asociere cu compania de cercetare TNS (Taylor Nelson Sofres).
Potrivit lui Catalin Tolontan, asocierea Brandient – Saffron – Acacia ar fi ofertat 1,6 milioane de euro, TBWA Bucuresti – GfK Romania ar fi ofertat 990.000 de euro, iar THR si TNS – 890.000 de euro, acestia – sustine Tolontan – fiind si castigatorii licitatiei.
In prima etapa a licitatiei pentru brandul de tara s-au inscris in total 13 participanti.
Romania are alocate fonduri europene in valoare de 2 milioane euro, pentru realizarea brandului turistic national.
Update 16:19
„Zilele urmatoare, Comisia de evaluare va analiza ofertele tehnice depuse, pentru a verifica daca sunt in conformitate cu caietul de sarcini. Dintre ofertele declarate admisibile, castigatoare va fi desemnata oferta cu cea mai mica valoare, conform criteriului de atribuire (pretul cel mai scazut)”, se arata intr-un comunicat de presa remis de Ministerul Turismului.