Cele doua rute operate din Timisoara vor avea ca destinatii Venetia si Milano.
Pe de alta parte, reprezentantii My Air au explicat ca inca nu stiu ce se va intampla cu rutele interne, pe care le-au anuntat inca de la inceputul lui 2007.
My Air a fost prima linie low-cost cu capital strain care a anuntat ca va introduce curse interne in Romania, insa lansarea acestora a fost amanata. Ultima data vehiculata pentru introducerea acestor rute este aprilie 2008.
Blue Air, liderul pietei low-cost din Romania, a lansat in 2006 o cursa Bucuresti-Cluj, insa aceasta a fost anulata din cauza numarului redus de pasageri. Compania aeriana low-cost Wizz Air, care detine o cota de piata de 24%, a anuntat la sfarsitul lui 2007 ca, incepand cu 29 februarie 2008, va opera o cursa interna spre Cluj.
Linia aeriana low-cost My Air estimeaza o crestere a numarului de pasageri cu pana la 50% in 2008, pana la 600.000, au declarat reprezentantii companiei.
„In 2007, am transportat pe cele 10 rute operate din Romania circa 400.000 de pasageri, iar in 2008 estimam o crestere a acestui numar cu 100.000-200.000 de persoane fata de anul trecut”, a precizat Antonio Iervolino, reprezentantul My Air in Romania.
Astfel, cresterea numarului de pasageri transportati de My Air ar urma sa se situeze, in 2008, intre 25% si 50%.
In ceea ce priveste gradul mediu de ocupare ale aeronavelor My Air, Iervolino estimeaza ca acesta se va ridica, in 2008, la aproximativ acelasi nivel ca si in 2007, de 80-85%, cresterea estimata pentru acest an, fiind bazata pe rutele noi.