Iordache detine in prezent mai multe firme, printre care linia aeriana Blue Air, compania de constructii Romstrade, dar si o ferma la Adunatii Copaceni.
Racaru (foto)nu a precizat care va fi numele noului holding si nici cand se va finaliza procesul de integrare.
Noul director al Blue Air este Adrian Ionascu (54 ani), fost director de dezvoltare pentru baza de intretinere, departamentul tehnic Blue Air, timp de aproximativ 2 ani.
„Retragerea mea din functia de director general nu e o demisie sau demitere. Pot sa ma uit in spate cu mandrie si pot spune ca am pus pe picioare o companie sanatoasa, care a crescut bine, fara sa dezvolte malformatii. Schimbarea trebuie inteleasa ca o consolidare a companiei”, a mai spus Racaru.
„Peste 5 ani vad compania Blue Air unul din pionii principali printre operatorii aerieni din Europa si lider pe piata de low cost din Romania”, a spus Ionascu.
De asemenea, Racaru a afirmat ca peste 5 ani vede o dublare a flotei actuale Blue Air, pana la 16 aeronave.
Blue Air isi „reorienteaza privirea” catre Wizz Air
Compania aeriana Blue Air considera in momentul de fata competitor direct pe piata de low cost din Romania compania Wizz Air, dupa ce in urma cu aproximativ un an Racaru considera ca singurul competitor pe piata de low cost din Romaina este MyAir.
In primul trimestrul al acestui an, Wizz Air a transportat 313.000 pasageri, fata de Blue Air, care a inregistrat 201.000 pasageri. Este prima data cand Wizz Air ocupa prima pozitie pe piata de low cost, ca numar de pasageri transportati.
„Am vazut in presa declaratiile referitor la numarul de pasageri transportat de Wizz Air. Acum competitor direct al companiei este Wizz Air. Eu zic sa asteptam finalul anului sa vedem cine este in continuare lider de low cost in Romania”, a spus pentru DailyBusiness.ro Adrian Ionascu, noul director general Blue Air.
De asemenea, reprezenatantii companiei mizeaza in acest an pe o crestere a numarului de pasageri cu 13% fata de estimarile de la inceputul anului, de 1,5 milioane, pana la valoarea de 1,7 milioane pasageri.
Racaru vede in prezent o scadere a numarului de pasageri pentru liniile traditionale si o crestere a numarului de persoane care se indreapta catre low-cost.