Cifra de afaceri a Happy Tour a crescut in 2008 cu circa 13% fata de 2007, dar s-a situat cu circa 5% sub estimarile de 54 mil. euro.
„In ultimul trimestru al anului, criza s-a resimtit si la noi”, a spus Ionescu.
„Consideram insa ca aceasta criza este o oportunitate pentru Happy Tour, deoarece acum, companiile care au bugetate calatorii de afaceri vor apela la companii de turism mari, care le pot oferi siguranta si calitate”, a adaugat acesta.
Gabriel Ionescu a aratat ca intr-adevar companiile reduc cheltuielile de travel, dar sunt si calatorii de afaceri care fac parte din core-business-ul companiilor si la acestea nu se va renunta.
Pentru 2009, Happy Tour vizeaza pe o crestere usoara a afacerilor.
„In ceea ce priveste 2009, parerile sunt impartite, optimistii spun ca se poate si mai rau, iar pesimistii ca mai rau de atat nu se poate. Personal mizez pe o crestere usoara a afacerilor, aceasta este ambitia noastra”, a precizat directorul agentiei.
In ceea ce priveste intrarea sa in domeniul turismului la finalul anului trecut, acesta spune ca dimensiunea financiara si comerciala este in esenta aceeasi in orice afacere.
„De peste 12 ani am facut parte din clientii corporatisti ai agentiilor de turism, iar eu personal am calatorit foarte mult, as putea sa spun ca mi-am dat kilometrajul peste cap”, a spus Ionescu.
Actionarul unic al Happy Tour, fondul de investitii spaniol GED, este interesat de preluarea altor agentii de turism din Romania.
Agentia de turism Happy Tour a fost cumparata de GED la inceputul anului trecut de la familia Demetriade. Nicolae Demetriade a continuat sa fie directorul general al firmei pana in septembrie 2008, cand functia a fost preluata de Gabriel Ionescu.