In 2007, compania a transportat circa 26.000 de pasageri din si inspre Romania.
Compania s-a lansat pe piata locala in martie 2007, prima ruta inaugurata fiind Bucuresti-Koln-Bonn. Recent. Germanwings a introdus in primavara acestui an doua rute noi: Bucuresti-Stuttgart si Bucuresti-Berlin. In orarul de vara, compania a operat si o cursa Cluj-Koln.
Pentru 2009, reprezentantii liniei aeriene asteapta de asemenea o crestere a numarului de pasageri, insa nu au precizat la ce nivel va fi aceasta crestere, si un grad de ocupare de cel putin 80% ca si anul acesta.
Pentru 2009 compania are in plan o crestere a frecventelor. „Spre exemplu, Bucurestiul este o destinatie foarte populara in Berlin”, a spus Engel.
„Extinderea noastra in Romania este una step by step. Scaderea bugetelor de travel a oamenilor de afaceri poate fi benefica pentru afacerile noastre, pentru ca acestia se vor reorienta pe linii aeriene low-cost”, a adaugat Engel.
El estimeaza ca in Romania, Germanwings detine sub 10% din piata low-cost.
La nivel global, compania asteapta o cifra de afaceri de 600 milioane euro in 2008.