Agentia, care deocamdata activeaza doar online, intra astfel pe nisa vacantelor personalizate, unde mai activeaza si agentia Eturia, infiintata de Sorin Stoica, fostul proprietar al lantului de magazine Dasimpex.
Mexonia revinde in Romania pachetele exclusiviste ale unui tur-operator francez, care are contracte cu hotelurile si companiile aeriene din destinatiile propuse, si pe langa activitatile de vanzare direct catre clienti, planuieste sa revanda aceste pachete si catre alte agentii de turism.
Agentia a fost deschisa anul acesta, dupa ce firma Mexonia, care anterior activa pe segmentul agentiilor de publicitate si-a schimbat domeniul de activitate.
„Destinatiile promovate sunt exclusiviste. Ne vom concentra pe Franta si pe destinatii exotice ca Senegal sau Columbia, iar pachetele vor fi personalizate in functie de bugetul si dorintele fiecarui client in parte”, a spus Costar.
Investitia in deschiderea agentiei este de 50.000 euro, suma care include si deschiderea unui sediu in perioada urmatoare. La aceasta suma se adauga circa 9.000 euro pentru relansarea site-ului Mexonia. Viitoarea versiune a site-ului va avea si un configurator automat de vacante.