„Noi nu vom putea suporta tarifele de pe Otopeni. Taxele de pe aeroportul Aurel Vlaicu sunt mult mai convenabile, iar clientii nostrii nu au nevoie de lux, ci de preturi bune si sa ajunga in siguranta la destinatie”, a spus Antonio Iervolino, directorul general al MyAir, citat de NewsIn.
El a adaugat ca unul dintre motivele adoptarii acestei decizii ar fi ca anumite persoane care isi construiesc case chiar langa pista considera ca aceasta vecinatate a devenit incomoda.
La randul sau, nici directorul general al Blue Air nu este de acord ca operatorii low-cost sa nu mai functioneze pe Baneasa.
„Nu fac speculatii pe niste vorbe goale. Cei care intentioneaza sa scoata companiile low-cost de pe Baneasa sunt rupti de realitate si fac declaratii fara suport, deoarece aeroportul Otopeni nu face fata nici acum, iar acest lucru se va observa si cand Baneasa va fi inchis aproape doua saptamani pentru lucrari”, a declarat Gheorghe Racaru, directorul general al Blue Air.
„Probabil, se vrea ca pe aeroportul Baneasa sa aiba acces doar cursele de business, ca sa fie unii linistiti si sa nu ii deranjeze nimeni”, a mai spus Racaru.
Premierul Tariceanu a declarat joi ca i-a cerut ministrului Transporturilor sa pregateasca masurile necesare pentru transformarea aeroportului Baneasa, astfel incat acesta sa deserveasca societatea Romaero si sa preia avioanele mici, urmand ca zborurile low-cost sa fie preluate de pe aeroportul Otopeni.
„Aeroportul, in momentul de fata, dincolo de inconvenientele privind poluarea fonica, a devenit un real pericol pentru locuitorii din zona, pentru ca se afla in mijlocul orasului. Exista anumite reglementari de prudenta care fac ca aeroporturile sa fie amplasate in afara oraselor”, a declarat Tariceanu.
Ministrul transporturilor sustine ca nu este vorba despre desfiintarea aeroportului Baneasa.