„Am remarcat faptul ca exista cerere mare pentru astfel de apartamente, pentru self-catering de inalta tinuta. Fiecare garsoniera sau apartament din noul hotel va avea propria chicineta pentru pregatirea mesei, iar hotelul va avea si un mic centru de conferinte, de 80 locuri. Va fi localizat in Olimp, langa Club Bazin si, impreuna cu apartamentele si vilele pe care le detinem deja, avem circa 80 de locuri in aceasta zona, la categoria vile-apartamente”, a spus Burcea.
Managerul companiei are si in Capitala in plan o investitie de 5 mil. euro intr-un boutique – hotel, pe care sa-l afilieze la un lant international. Burcea are deja spatii de cazare la Predeal.
O alta investitie a anului 2007 se ridica la 60.000 de euro, cate 30.000 de euro pentru fiecare agentie deschisa in orasele Ploiesti si Alba Iulia.
Agentia Paralela 45 a inregistrat in 2006, un profit net de circa 400.000 euro, fata de circa 318.000 euro in 2005, si incasari totale de aproximativ 23 milioane euro, fata de 18 milioane euro, potrivit presedintelui companiei.
„Cifra de afaceri, calculata doar din comisioane turistice, din activitatea de constructii, precum si din comercializarea produselor de puericultura marca Chicco, pentru care Paralela 45 este unic importator, a fost, in 2006, de 5,6 milioane euro”, a spus Burcea.
Agentia de turism si-a bugetat pentru 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 25 de milioane de euro, mizand in continuare pe turismul extern si pe veniturile din domeniul imobiliar.
Aproximativ 90% din pachetele turistice de vacanta vândute de Paralela 45 in 2006 au fost in strainatate, cele mai cautate destinatii fiind Creta, Rhodos, Paralia, Halkidiki, Antalya, Bodrum, Costa Brava, Mallorca, Corfu si statiunile din Bulgaria. Pe plan intern, cele mai cautate locatii au fost Mamaia si Poiana Brasov.
]
Touroperatorul Paralela 45 a fost infiintat, de Alin Burcea, in 1990, iar in prezent, acesta detine 51% din actiunile companiei, restul apartinand sotiei sale. Intre 2000 si 2002, Alin Burcea a indeplinit functia de secretar de stat in Ministerul Turismului.
Principalii competitori ai agentiei Paralela 45 sunt J’Info Tours, Happy Tour, Marshal Turism, Aerotravel sau Eximtur.