Astfel, agentia se va dezvolta si in Spania, Italia si Ungaria.
„In ceea ce priveste expansiunea Paravion.ro am facut deja primii pasi prin lansarea in Bulgaria- Paravion.bg si in Cipru – Paravion.com,cy . Vor urma Spania, Italia si Ungaria. Ca urmare a investitiilor facute in tehnologie si personal suntem pregatiti sa demonstram ca nu este nici o diferenta intre un business online lansat in Romania si unul care functioneaza pe o piata matura”, a precizat Remus Visan.
Potrivit acestuia, piata din Cipru ofera perspective importante pentru Paravion.ro, avand in vedere faptul ca posibilitatile de dezvoltare ale turismului online in insula Afroditei nu si-au atins inca potentialul maxim. „Mizam pe amplasarea insulei la intersectia drumurilor ce leaga Europa de Vest, Asia si Africa, distanta mica fata de Romania, lipsa cailor ferate din Cipru, nivelul de trai al cipriotilor si al vizitatorilor tarii si obisnuintele de consum- calatoriile cu avionul fiind ceva firesc pentru ciprioti si oamenii de afaceri prezenti in Cipru”.
Visan a mentionat ca, in prezent, numarul de agentii de turism afiliate Paravion.ro este de aproximativ 200.
El a mai spus ca Paravion garanteaza securitatea tranzactiilor prin 45 de filtre de siguranta dezvoltate personalizat de PayU.
„Paravion.ro a inregistrat in primul semestru cresteri ale rezervarilor de peste 25% fata de aceeasi perioada a anului 2011. Ne asteptam ca aceasta tendinta sa se mentina pentru ca trimestrul 3 este perioada de varf pentru turismul online. Cele dinamice produse au fost rezervarile de bilete de avion, city break si de pachete charter”, a declarat Remus Visan.
„Pentru trimestrul 3, estimam o crestere de 30% pentru bilete de avion curse de linie si 25-35% pentru pachetele charter”, a adaugat el.
[b]Cele mai solicitate destinatii[/b]
In acest an, cele mai solicitate destinatii pentru biletele de avion au fost Istanbul, Londra, Viena, Madrid si Budapesta, dupa ce anul trecut in top erau Paris, Roma, Amstedam, Praga, Barcelona.
In ceea ce priveste pachetele city break, clientii Paravion au ales orase precum Praga, Viena, Berlin, Lisabona sau Tenerife.
Potrivit lui Remus Visan, pe piata de turism online din Romania este loc si pentru alti jucatori, dar „pentru ca o agentie sa fie intradevar competitiva este nevoie de investitii, ceea ce va temporiza aparitia de noi agentii importante pana la iesirea din criza cand speram sa asistam atat la cresterea nivelului de trai al romanilor cat si la depasirea temerior legate de debitarea cardului online”.
In anul 2010, Happy Tour, proprietate a GED Capital, a achizitionat de la Millenium Tour portalul Paravion.ro. Ca urmare a acestei tranzactii, a fost infintata compania Paravion Tour membra a Happy Tour Group.
Cifra de afaceri consolidata a Happy Tour Group a depasit 57 milioane euro in 2011, dupa ce in 2010 era de 43 milioane de euro.