„Emiratul din Golfului Persic este
preferat de vedete si expati, iar in afara de segmentul de
consumatori de turism cu venituri mari, Dubaiul intra si in topul
preferintelor salariatilor marilor corporatii. Media de varsta a
acestora este intre 35 si 45 de ani, iar veniturile sunt medii sau
peste medie. Un alt segmet sunt turistii interesati de vacante
exotice, care desi nu au venituri mari, achizitioneaza pachetele in
Dubai in perioadele in care acestea sunt in early booking”, a
declarat agentiei Mediafax Mircea Vladu, directorul executiv al
Prestige Tours, touroperatorul grupului Happy Tour, prin intermediul
caruia au mers anul trecut in Dubai aproximativ 3.500 de romani.
El spune ca pana la aparitia crizei
mondiale, Dubaiul era o destinatie ultra-exclusivista, iar un pachet
turistic pentru o saptamana costa 4.000-5000 de euro. Pe fondul
crizei si al interesului manifestat de turoperatorii din intreaga
lume, hotelierii au redus preturile.
Cheltuiala medie a unui turist roman,
care include drumul si cazarea, este aproximativ 800 de euro, la care
se adauga inca 500-1.000 de euro pe mancare, suveniruri si diverse
cumparaturi. Durata medie a sejurului este de sapte zile.