Fata de editia precedenta, suprafata totala de expunere a targului a crescut cu 15%, ajungand la 11.000 de metri patrati, in principal ca urmare a majorarii numarului de participanti din strainatate, relateaza Mediafax.
Targul de Turism al Romaniei va fi structurat pe trei sectiuni. Sectiunea comerciala, care va acoperi trei pavilioane, include agentii de turism si turoperatori, sectiunea internationala, amplasata intr-un singur pavilion, va gazdui companiile straine, in timp ce sectiunea de turism intern va cuprinde hoteluri, pensiuni, si reprezentanti ai turismului balnear si rural, dar si institutii de turism din Romania. De asemenea, targul va gazdui si Salonul National de Fotografie Turistica.
Potrivit Romexpo, la editia precedenta a targului s-au inregistrat peste 30.000 de vizitatori.
In premiera, Targul de Turism se va desfasura in paralel cu Targul International de Bunuri de Larg Consum – TIBCO si cu Salonul de Sport si Agrement.