In cazul Decoleaza.ro, numarul rezervarilor inregistrate pe site la final de an a inregistrat o crestere de circa 20%, cresterea datorandu-se in mare parte evolutiei bazei de clienti dar si familizarii consumatorilor de pe piata interna cu achizitionarea produselor online. Antoniu Iubak, marketing manager al Decoleaza.ro a subliniat ca a sesizat un interes mai ridicat decat in anii anteriori pentru destinatii externe – Viena, orase din Italia, Bulgaria sau Spania.
Decoleaza.ro este operat de compania Business Travel Turism. In 2009, compania a generat afaceri de circa 8,3 mil. euro, in scadere de la 9 mil. euro in 2008, si profit de circa 500.000 euro.
Site-ul ParAvion.ro, detinut pana in iulie 2010 de Millennium Tour, a fost achizitionat la acea data de Happy Tour. Oficialii companiei spun ca aceasta tranzactie s-a dovedit a fi de bun augur. „In noiembrie-decembrie s-au emis cu 30% mai multe bilete decat in aceeasi perioada a lui 2009. Am sesizat, in ciuda crizei economice, tendinta internautilor de a utiliza site-ul pentru a rezerva bilete de avion first class si business class, deci o cerere sporita de servicii din partea romanilor bogati si a oamenilor de afaceri”, conform lui Remus Visan, director adjunct Paravion Tour SRL.
Daniel Truica, managing director la Vola.ro, subliniaza ca in perioada noiembrie-decembrie 2010 s-au procesat prin site-ul amintit 4.350 de bilete de avion, crestere cu circa 65% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
In 2010 compania a generat afaceri de circa 6 mil. euro, in crestere cu 46% fata de 2009. „Pentru 2011 estimam o crestere de 40%, datorita unor inovatii tehnologice la vanzarea de bilete de avion si lansarea unor noi produse. Ritmul accelerat de migrare a clientilor de la agentii traditionale la cumparaturi online va ajuta de asemenea Vola.ro”, a mai spus Truica.
Dumneavoastra ati realizat rezervari pe site-uri de profil? Relatati-ne experientele avute!