In aceeasi perioada a lui 2005, linia aeriana din Atlanta inregistra un profit de 369 milioane de dolari.
Venitul liniei aeriene a crescut cu 12,7%, ajungand la 462 milioane de dolari.
Cel mai mare cost al companiei in acest trimestru a fost pentru achizitionarea combustibilului. Pretul acestuia a crescut cu mai mult de 10% comparativ cu aceeasi perioada a lui 2005, compania cheltuind peste 160 milioane de dolari.
Piata liniilor aeriene a fost influentata in 2006 de cresterea pretului la combustibil, pentru ca marirea competitiei pe segmentul zborurilor low-cost a pus operatorii aerieni in dificultate. Cu toate acestea, micsorarea recenta a preturilor la energie si trendul spre cresterea tarifelor in turismul aerian a usurat povara unor companii.
Reducerea numarului de locuri pus la vanzare a facut posibila cresterea tarifelor in cazul unora dintre liniile aeriene.
Locurile scoase la vanzare de AirTrain au crescut cu 20% in trimestrul patru, in timp ce numarul pasagerilor s-a ridicat cu16%.