Agentia nu vinde pachete proprii, ci revinde pachete de la tur-operatorii prezenti pe piata locala. In primul semestru de activitate agentia online va vinde 100-140 de pachete turistice, iar circa 200-220 de turisti vor achizitiona bilete de avion, servicii de rent-a-car si cazari hoteliere, a estimat, pentru DailyBusiness.ro, Delia Borz, referent marketing pentru Oferte-LastMinute.ro.
O diferenta fata de ceea ce exista acum pe piata este faptul ca din site se pot cumpara sejururi, iar clientul nu completeaza un formular de solicitare care sa ajunga la o agentie offline ce ulterior il contacteaza sa vada ce vrea de fapt, a explicat Delia Borz. Pe site se realizeaza informarea si rezervarea, urmand ca de la inceputul lunii viitoare sa fie disponibila si plata online cu cardul.
„Numarul de clienti estimati este mic pentru ca e un sistem nou si trebuie sa schimbam mentalitati. Segmentul de public pe care il cautam noi in aceasta prima etapa este format din persoane care au mai calatorit in strainatate, stiu sa foloseasca tripadvisor.com sau holidaycheck.de, dar nu au timp efectiv sa mearga la o agentie clasica de turism”, a spus Delia Borz.
„O diferenta intre ceea ce exista acum pe piata si site-ul nostru este ca nu agentiile isi listeaza ofertele, ci acestea sunt incarcate de colegii nostri pentru turoperatorii cu care avem contract de revanzare. Practic, site-ul este o agentie de turism on-line si evident ca si achizitia produselor se face tot on-line, deocamdata cu plata prin virament sau depunere cash la banca, iar de la 1 noiembrie se va face cu cardul direct in site”, a mai spus Borz.
Oferte-LastMinute.ro apartine agentiei de turism romanesti Global Side, care a fost infintata in februarie 2008.
Resurse suplimentare:
Interviu ePayment: Se simte lipsa unei agentii de turism cu plata exclusiv online