„Inca nu avem fixat bugetul de promovare insa acesta va depasi 100.000 euro”, a declarat Laurentiu Secu, director New Business al BDOBC.
Campania de promovare a targului „Kings Holiday” va demara la sfarsitul lui august si se va derula pe mai multe canale, de la outdoor la flyere si alte materiale de prezentare.
Targul va reuni oferte turistice exotice sau aventuri excentrice, de la excursii in tara lui Mos Craciun, sau Polul Nord la croaziere in jurul lumii sau excursii in Dubai.
„Acum au demarat inchirierile de standuri, asa ca inca nu stim ce oferte vor fi in cadrul targului, insa din cercetarile noastre putem afirma ca preturile pentru vacante exclusiviste sunt cuprinse intre 4.000 si 11.000 euro, insa agentiile pot veni cu oferte promotionale in perioada targului”, a explicat Secu.
Spatiul de expunere din cadrul targului va fi de 300 metri patrati de standuri, iar pretul de inchiriere pe perioada targului este de 110 euro metrul patrat plus TVA.
Organizatorul estimeaza peste 10.000 de vizitatori in cadrul targului.
BDOBC Business Center este o companie ce are ca obiect principal de activitate organizarea de evenimente, cu specializare in targuri si expozitii. Realizarile de pana acum ne recomanda in randul entitatilor economice lidere pe diferite segmente de piata.