Rezultatul este calculat ca si cand cele doua companii, British si Iberia, ar fi operat in cadrul aliantei inca din 2009.
Veniturile anuale ale IAG au crescut cu 10% in 2010 pana la 14, 8 miliarde de euro.
Potrivit lui Willie Walsh, CEO-ul IAG, performanta grupului a fost influentata de conditiile meteorologice din Marea Britanie si de greva controlorilor de trafic aerian din Spania, care au afectat operatiunile celor doua companii, reducand veniturile cu 71 milioane de euro.
Pe de alta parte, in ultimul trimestru al anului profitul operational al grupului a atins un nivel sub asteptari din cauza conditiilor meteorologice din Marea Britanie care au determinat perturbarea traficului aerian in regiune si a restructurarii cheltuielilor. Astfel profitul EBIT (inainte de taxe si dobanzi) a crescut la 6 milioane de euro in perioada octombrie-decembrie, de la pierderi de 114 milioane de euro in intervalul similar din 2009, sub estimarile analistilor de 191 milioane de euro.
Veniturile International Consolidated Airlines Group au urcat cu 13% in trimestrul patru pana la 3,81 miliarde de euro.
Formarea grupului IAG a fost finalizata pe 24 ianuarie 2011, devenind astfel al doilea operator aerian din Europa, dupa Lufthansa.
British Airways si Iberia au fuzionat pentru a reducere costurile si pentru a economisi circa 400 milioane de euro anual, pana in 2016, potrivit sursei mentionate.