Segmentele principale de piata sunt compuse din 85% din turismul de afaceri si 15% din turismul de vacanta.
„Majoritatea turistilor care calatoresc in tara noastra in interes de afaceri provin, pe langa cei din Romania, in special din Europa. Componenta structurala pe nationalitati a clientilor hotelului este: 24% Romania, 20% Germania, 17% Marea Britanie, 19% Italia, 13% Austria”, au precizat reprezentantii companiei.
Hotelul Parc, amplasat langa Ramada Plaza, va fi rebranduit in Ramada pana in 2009, iar cele doua hoteluri vor forma cel mai mare complex al brandului din Europa, cu 567 de camere in total.
Ramada Plaza Romania are 300 camere, si impreuna cu Hotel Parc Best Western a inregistrat o cifra de afaceri de 7,5 milioane euro pana la sfarsitul lunii august 2008.
In Romania, brandul Ramada este reprezentat de compania Trend Hospitality care actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a urmatoarelor branduri din portofoliul Wyndham Hotel Group: Ramada Worldwide, Super 8 Motel si Days Inn.