Pentru primele 10 luni de la operarea pe piata din Capitala, hotelul, care are 300 de camere, a inregistrat un grad de ocupare de 53%, nivel similar cu cel estimat la deschiderea unitatii.
„Anul viitor, estimam o crestere a ratei de ocupare pentru Ramada Plaza, prin targetarea unor piete noi (cum ar fi cea din Rusia), cresterea numarului de turisti romani si combinarea ofertelor Ramada Plaza si Ramada Parc Bucharest”, a spus Elena Mesina, director de marketing si vanzari Ramada Plaza Bucharest.
Ramada Plaza, lansat in martie 2008, se adreseaza in principal turismului de afaceri, cu oaspeti in mare parte din tarile Europei Centrale (35-40%), din Europa de vest (25%) si din alte zone ale lumii.
In Romania, brandul Ramada este reprezentat de Trend Hospitality care actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a urmatoarelor branduri din portofoliul Wyndham Hotel Group – Ramada Worldwide, Super 8 Motel si Days Inn.