Hotelul reprezinta o investitie de 15 mil. euro, bani care au fost folositi pentru renovarea fostului hotel Turist, salile de conferinta (3-4 mil. euro) si centrul de relaxare (3 mil. euro).
Initial investitia in hotel a fost estimata la 12 mil. euro, deschiderea fiind programata pentru sfarsitul anului trecut, insa potrivit reprezentantilor companiei Parc Hotels, care detine Ramada Plaza, cresterea preturilor materialelor de constructie a determinat majorarea investitiei.
Reprezentantii Ramada Plaza estimeaza un grad de ocupare de 55-60% in primul an de functionare, primii clienti ai hotelului – expozantii targului Expo-Construct – urmand sa fie cazati saptamana viitoare. Acestia vor ocupa o treime din capacitatea hotelului, de 300 de camere.
De asemenea, pana in ianuarie 2009, hotelul Parc Bucuresti din apropiere va trece printr-un proces de rebranding in valoare de 1 milion de euro, in urma caruia numele sau va deveni Hotel Ramada, urmand sa fie integrat intr-un complex impreuna cu Ramada Plaza, ambele fiind administrate de compania Parc Hotels a omului de afaceri Gabriel Popoviciu.