Este pentru prima oara cand tranzactiile online reprezinta majoritatea ca pondere in totalul rezervarilor din turismul american.
Desi turismul va castiga mult din mediul online, anul viitor cresterea „packaging-ului dinamic” va incetini de la 51%, nivelul din 2005, la 18% in 2008. Packaging-ul dinamic este un tip de serviciu unde alegerea pentru combinarea serviciilor de transport aerian, hoteliere, de inchiriere de masini si a altor servicii turistice este facut chiar de client, prin Internet. Avand insa in vedere ca gradul de ocupare creste in turismul din SUA, „stocurile” de locuri libere in cadrul diverselor servicii de turism sunt in scadere, iar acest lucru afecteaza posibilitatea de a oferi servicii de tip „packaging dinamic”.
Studiul mai arata ca segmentul hotelier va avea cea mai mare crestere online in 2007, depasind segmentul transportului aerian, care in 2006 a fost cel mai dinamic.
Daca SUA se va bucura anul viitor de o crestere a proportiei rezervarilor online, in Romania situatia este diferita.
Anul acesta rezervarilor online turistice au reprezentat doar intre 5 si 10% din totalul vanzarilor de pachete. Abia in 2010 se va ajunge la un procent cuprins intre 20 si 30%, considera analistii.