„Pentru acest an estimam ca numarul vizitatorilor din Marea Britanie va ramane constant, adica aproximativ 120.000 de persoane, cat au ajuns in Romania anul trecut”, a spus Sorin Munteanu, citat de Mediafax.
El a adaugat ca din statisticile britanice, cei 120.000 de vizitatori au cheltuit in Romania circa 80 de milioane de lire sterline.
„Estimam ca dupa lansarea brandului la Londra si intensificarea promovarii pe aceasta piata, numarul britanicilor va creste cu aproximativ 10% in fiecare din urmatorii trei ani”, a mai spus Munteanu.
Dupa lansarea brandului turistic la Shanghai, in luna august, si prezentarea acestuia pe piata britanica la inceputul lunii noiembrie, noua identitate vizuala a turismului romanesc a fost facuta cunoscuta si pietei britanice luni, in prima zi a targului World Travel Market.
Targul de turism de la Londra, care se desfasoara in perioada 8-11 noiembrie, este cea mai mare manifestare de profil care se adreseaza exclusiv specialistilor si reuneste peste 5.000 de expozanti din 186 de tari.
„In perioada 2011-2013, investitiile in promovarea turismului romanesc pe piata britanica vor fi de ordinul milioanelor de euro. In fiecare an se va investi mai mult de un milion de euro”, a afirmat Munteanu.
Prin comparatie, in ultimii cinci ani, investitiile in promovare pe piata din Marea Britanie nu au depasit 50.000 de euro in fiecare an.
Dupa prezentarea de la Londra, brandul turistic al Romaniei va fi promovat si la Viena, Paris, Moscova si Munchen, pana la sfarsitul acestui an.