„Vom incepe un
proiect de promovare outdoor a Romaniei pe pietele tinta (SUA,
Germania, Austria, Franta, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar
si pe unele piete de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau
Republica Moldova”, a declarat agentiei Mediafax Razvan
Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT),
prezent la targul World Travel Market, care se desfasoara in perioada
4-7 noiembrie la Londra.
Proiectul se va derula pe urmatorii doi
ani si va costa 5-6 milioane de euro.
„Sunt prevazute diferite
modalitati de promovare outdoor. In Marea Britanie, de exemplu,
Romania va fi promovata de la taxiuri pana la cladiri, metrouri si
aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale Romaniei. Toata
promovarea se face in baza unei analize detaliate a fiecarei piete.
Vom promova turismul cultural, turismul in natura si ecoturismul”,
a spus Filipescu.
Citeste si:
Numarul turistilor
cazati in Romania in primele 9 luni a crescut. Din ce tari provin
Cum a cheltuit
Guvernul 7 mil. lei pentru promovarea Romaniei turistice